TERMENI SI CONDITII
Detalii Contact si Check-In
Clarvisator Studios are MAI MULTE STUDIOURI pe diferite etaje
Va rugam sa va asigurati ca faceti check-in la receptia principala in unitatea 300 pentru a avea acces la studioul rezervat.
Persoana care a facut rezervarea trebuie sa se inregistreze si este responsabila pentru ca toti invitatii lor sa semneze Formularul de Raspundere la fata locului sau prin link-ul atasat.
Adresa: Bucuresti, Floreasca
Telefon: 0745.832.508
*Daca rezervarea este la Preto Loft, acesta este studioul nostru suroră aflat la 213 Sterling Rd. Va rugam sa va asigurati ca toti invitatii sunt constienti de studiourile corecte si adresa pentru a economisi timp la check-in.
LIFTURI
Liftul pentru marfa de la Clarvisator este doar pentru echipamente si trebuie operat de un angajat al studioului. Va rugam sa ne sunati dupa ce ajungeti pentru a va ajuta echipa noastra. Recomandam sa sunati dimineata pentru a va asigura ca liftul este functional. Ca solicitare, va rugam sa ne trimiteti un email sau sa ne contactati cu cel putin 24 de ore inainte de sedinta foto.
DEPUNERE GARANTIE PENTRU MUTAREA MOBILIERULUI, DAUNE SI TAXE PENTRU TIMP SUPLIMENTAR
Va rugam sa aduceti cardul de credit la rezervare pentru a colecta o garantie pre-autorizata de 300$ ca depunere pentru daune, care trebuie platita inainte de sesiune. Depunerea va fi eliberata a doua zi, dar poate dura intre 2-5 zile lucratoare pentru procesare de catre banca. Daca aduceti un animal de companie, va rugam sa comunicati clientilor ca exista o taxa de 50$ si depunerea trebuie colectata inainte de accesul in studio. Persoana care a facut rezervarea este responsabila pentru depunere, taxa pentru animal de companie, daune si ocuparea studioului.
TAXE PENTRU TIMP SUPLIMENTAR
Accesul la studioul rezervat se incheie la ora de sfarsit a rezervarii. Pentru rezervarile automate, timpul suplimentar se va colecta din depunerea dumneavoastra dupa 15 minute de ocupare a studioului, in incrementi de 30 de minute.
LIMITELE PENTRU MARIMEA GRUPURILOR
Aplicam capacitatea studioului per camera, pe rezervare. Va rugam sa confirmati capacitatea studioului pe fiecare pagina web sub “Capacity.” Pentru a discuta optiunile si disponibilitatea de marire a capacitatii, va rugam sa ne contactati direct prin email la: hello@clarvisator.ca
POLITICA STUDIOULUI
Oaspetele care inchiriaza studioul este responsabil pentru respectarea acestor ghiduri ca si Client. Apreciem colaborarea dumneavoastra in respectarea acestor reguli. Va rugam ca toata lumea sa respecte spatiul si sa lase camerele curate si ordonate pentru a evita taxe suplimentare.
Oaspetele care inchiriaza studioul este responsabil pentru respectarea acestor ghiduri de mai jos.
Apreciem colaborarea dumneavoastra in respectarea acestor reguli. Va rugam ca toata lumea sa respecte spatiul si sa lase camerele curate si la timp pentru a evita taxe suplimentare de curatenie.
NERESPETAREA ACESTOR GIDURI VA FI MOTIV DE PIERDERE A ACCESULUI LA STUDIOURILE NOASTRE IN VIITOR SI/SAU TAXE SUPLIMENTARE ***
Va rugam sa retineti ca toate zonele comune sunt supravegheate video pentru a asigura siguranta si securitatea tuturor si pentru a ne asigura ca sunt respectate toate politicile studioului.
- Check-in cu un manager de studio la sosirea in unitatea 300. Este obligatoriu ca un adult din fiecare grup de rezervare sa semneze Formularul de Raspundere dupa sosire. Studioul nostru are o politica de incaltaminte pentru interior. Va rugam sa indepartati incaltamintea de exterior la intrarea in studio.
- Incaltamintea de interior este binevenita in studiouri. Daca nu dispunem de incaltaminte pentru interior, putem oferi huse pentru incaltaminte sau servetele.
- Odata facuta rezervarea, plata este finala si nu vor exista rambursari in caz de anulare. Doar credit de studio va fi oferit daca rezervarea este anulata cu mai mult de 24 de ore inainte de ora rezervata. In caz de anulare cu mai putin de 24 de ore, nu va fi oferita nicio rambursare sau credit de studio, cu exceptia cazurilor exceptionale si daca anularea se face inainte de ora 20:00 a zilei precedente (exceptie o singura data).
- Personalul de receptie va vizita studioul cu 5-10 minute inainte de terminarea rezervarii pentru a se asigura ca camera este lasata in stare originala. Daca exista daune la podea, mobilier sau echipamente, veti fi rugat sa acoperiti costul daunelor. Daca camera este lasata murdara, vi se va percepe o taxa de curatenie de 100$ si o taxa de curatenie a mobilierului de pana la 300$.
- Persoana care a facut rezervarea trebuie sa fie ultima care pleaca, deoarece este responsabila pentru starea in care a fost lasata camera.
- Toate deseurile aduse in studio trebuie sa fie curatate pana la sfarsitul rezervarii. Vor exista cosuri de gunoi in fiecare camera, precum si in zona comuna. Daca lasati deseuri in urma, vi se va percepe o taxa de curatenie de 100$.
- Animalele de companie sunt supuse unei taxe de 50$+hst, care se va lua din depunerea de 300$, ce trebuie aranjata inainte de a avea acces la rezervare.
- Jaluzelele cu control la distanta si jaluzelele de intuneric trebuie ajustate de un angajat al studioului. Ar fi nesigur sa lipiti/ajustati/modificati jaluzelele manual.
- Va rugam sa mentineti nivelul de zgomot la un volum rezonabil, inclusiv folosirea muzicii. Muzica difuzata in studio nu trebuie sa contina continut explicit.
- Va rugam sa nu utilizati mobilierul din alte camere sau sa mutati mobilierul din studioul inchiriat. Daca mobilierul a fost mutat, veti fi facturat cu 50$ pentru fiecare obiect mutat ca inchiriere mobilier.
- Va rugam sa nu utilizati camerele care nu sunt inchiriate. Daca doriti un tur al altor camere, va rugam sa cereti personalului de receptie, care va fi bucuros sa va ajute.
- Daca dumneavoastra sau echipa dumneavoastra aveti nevoie de V Flats, va rugam sa le utilizati cu grija pentru a evita deteriorarea Vflat-urilor sau a peretilor. Daca V Flat-ul este deteriorat dupa utilizare, va trebui sa platiti o taxa de inlocuire de 200$.
- Chiriasii nu au voie sa patrunda in spatele zonei de receptie sau in orice zona semnalizata “doar personal”.
- Toate obiectele trebuie aduse in camerele de studio inchiriate. Va rugam sa retineti ca nu putem supraveghea obiectele lasate in zona comuna si personalul nostru nu este responsabil pentru pierderi sau daune aduse obiectelor lasate in zonele comune.
- Daca aveti nevoie de un lift pentru marfa pentru sedinta foto, va rugam sa retineti ca este disponibil pe baza de primul venit, primul servit. Daca doriti sa rezervati un lift in avans, va rugam sa ne trimiteti un email sau sa ne contactati cu cel putin 48 de ore inainte de sedinta foto.
- Spatiile de studio nu pot fi utilizate pentru filmarea de continut explicit.
- Pentru un eveniment sau inregistrare audio, va rugam sa trimiteti un email direct la hello@clarvisator.ca, deoarece inchirierea unui singur studio este doar pentru fotografie si nu garanteaza sensibilitatea audio.
- Lumina de deasupra va fi aprinsa la amurg si stinsa in timpul zilei, ca masura de siguranta.
- Va rugam sa trimiteti un email la hello@clarvisator.ca pentru orice intrebari legate de echipament.